14.07.2009

deli aranıyor


Miğdem bulanıyor,
Ne dışarıdayım ne içerideyim,
Ayrı olasım var, uzak olasım
Deli arıyorum,
Beni yoldan çıkaracak.
Sıçasım var alfabelere,
Gidesim var tahmin ettiğim ama olamadığıma,
Kimse bilmesin, kimse tanımasın,
Öncesi olmasın ki sonrası dert olmasın
Biraz cesaret içmem lazım,
Önce anlayayım istiyorum kendimi,
Derken diğerleri anlasın beni,
Anlamasalar da olur aslında,
Ne söylediğimdeyim, ne düşlediğimdeyim,
İnandıramıyorum kendimi hayata,
İnanmıyorum kendimdeki hayata,
Her gün gözyaşı soluyorum,
Tam alışacakken buhar oluyorum,
Tam alışacakken tekrar donuyorum,
Ne yüksekteyim ne alçaktayım,
Ne kulum ne tanrıyım,
Anlayamadığım gibi anlatamıyorum da,
Bağırıyorum ama kimse duymasın istiyorum,
Herşey olacakken hiç birşey oluyorum,
Karanlıktayım, ama gözlerimi alıyor
Aydınlık ise ürkütücü ve korkutucu
Gözlerimi kapayamıyorum.
Onlar hep açık ve bu bir sorun.
Sıkıldığımı hissetmek üzüyor beni
Ne ölüyüm ne yaşıyorum,
Ne uyanığım ne rüyadayım.
Alsın beni götürsün,
Nereden gelecekse,
Nasıl bir formu varsa,
Farketmez.
Ne kadındayım ne aşktayım,
Kedi olsun, yün yumağı olurum.
Bilmiyorum, bilmeyi istemiyorum,
Ama biliyorum , bilmediklerimi olmasa da
Bildiklerimi biliyorum
Aslında ne biliyorum, ne bilmiyorum.
Bu aralar sadece miğde bulantısı

 

Design by Blogger Buster | Distributed by Blogging Tips