27.11.2009

sürpriz

gölgesinde dinlenmek sevgilinin
kumsalında oynamak
oyuklarında uyumak, serin serin
ışığında görmek
sesinde dirilmek, vücutsuz, özgür
bilir misiniz?
ah! ne de güzeldir

hayal edersiniz birlikte
ay olursunuz.
konarsınız çiçeklere, tek tek
dünya olursunuz.
büyürsünüz sarmaş dolaş
yıldız olursunuz.
biliyorum deyin,
ay da oldum, dünya da, yıldız da deyin

zihniniz onunladır, onda görürsünüz rüyalarınızı
bedeniniz onundur, onun yağmurudur ıslatan
enerjiniz ondandır, O nefes alır, siz nefes verirsiniz,
ruhunuz O'dur, onunla tek olursunuz
bilirsiniz ya
sevgilidir, sevmektir, sevgidir

teslimiyet katarsınız biraz
masumiyet sıkarsınız üzerine
koşulsuzluk dilimlersiniz aralara
mutfağınızın en lezzetli yemeği olur
üzerine sıcak tahammül içersiniz
uyku basar, mayışırsınız
sırat köprünüz geride kalmıştır
bilmeyi dileyenlerden misiniz?
bu yüzden geldim diyenlerden

gelin bişey diyeceğim,

öte yandan,

O,

benim,

düşüşüm, yükselişim.
uzağım, yakınım.
aykırı uyumum.
bildiğim bilinmezlik.
alıştığım alışamama.
çağıran sessizliğim.
ısıtan dondurmam.
bulduğum eksiklik.
tamdaki tekim.
damdaki kedim.
doğmadan öncem.
dışımdaki içim.
yakılan yakanım.
alevimin dumanı.
var olan yokluğum.

 

Design by Blogger Buster | Distributed by Blogging Tips